Bormarketing - A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.
Állami jelképrendszer az integrálás jegyében
A Vezérigazgatóság az A magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön egyaránt. Célja, hogy a „Magyar bor” illetve a „Wines of Hungary” vizuális azonosító jegyei minden kommunikációs rendszerben bevezetésre kerüljenek és megismerhetőek legyenek. Hazánkban szakmai evidenciaként is megállapítható, hogy a kisebb méret, illetve a szétaprózottság miatt elengedhetetlen az egységes, nemzeti szinten szerveződő kommunikáció. A magyar borszektor számára rendkívül fontos, hogy az ágazat következetesen alkalmazzon egy integráló erővel rendelkező jelképrendszert. Ez az erős piaci- és marketingtényező nagyban hozzájárulhat a magyar bor pozicionáláshoz, elismertségéhez – olvasható a bor.hu-n.
Az arculati elemeket kérésre a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítja. Az igények az
info@amc.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben jelezhetők a kért arculati elemek megjelölésével.