A tokaji borokat népszerűsíti ez az angol nyelvű film, amelyet a Vinum Tokaj International készített a legjobb nevű pincészetek és vendéglátóhelyek összefogásával.
A filmben Kimberley Parnell jár az Első Mádi Borházban, a Szent Tamás Pincészetnél, a Szepsy Pincében, a Patrícius Borháznál, a Gusteau Kulináris Élményműhelyben, az Anyukám Mondta Étteremben és az Andrássy Rezidencián.
A film három pillérre épül: a borvidék legmegbízhatóbb, kimagasló minőségű borkészítés mellett elkötelezett borászatainak és legjobb borainak/borkülönlegességeinek bemutatása, a helyi gasztronómia: hagyományos és kevésbé hagyományos magyar ételek tokaji borokkal történő párosítása, valamint történelmi, kulturális látványosságok és szabadidős programok.
Terjesztését különböző hazai és észak-amerikai on-line felületeken, valamint kanadai és amerikai gasztronómiai csatornákon tervezik. A promócióba a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete is bekapcsolódik a saját csatornái segítségével.