2020 után drasztikusan csökkenni fognak az agrár támogatások. Ezért is fontos, hogy bízva önmagunkban, rendelkezésre álljanak azok a képességek, szándékok, melyek az együttes tudáshoz és az együttműködéshez kellenek. Fókuszba helyezve a marketinget, a válaszokat keresve rendezte meg a Tornai Pincészet az András-napi Bormester Találkozót.
A találkozón elsőként Tóth Péter a Nagy-Somlói Borvidék Hegyközség hegybírója a „Szőlő és bortermelőket érintő törvényi változások 2015 András-nap környékén” címmel tartott előadást. Ezt követően Dr. Májer János a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet igazgatója, „Szőlő és borágazathoz kapcsolódó Nemzeti Értékeink” címmel mutatta be és tisztázta a fogalmakat a nemzeti értékek és a hungarikumok között, bemutatta annak útját hogyan válhat egy javaslat hungarikummá, mely szervek azok, akik ebben a folyamatban részt vesznek.
A Bormester Találkozó harmadik előadója Geönczeöl Attila agrárközgazdász, borszakíró – a Tornai Pincészet értékesítési és export vezetője „Bor a médiában” címmel engedett bepillantást a média, azon belül is a borászati sajtó berkeibe. A borszakíró bemutatta az írott média (print és online) egyes fajtáit, azok jellemzőit és a hozzájuk tartozó megjelenési lehetőségeket.
A szakmai rendezvény záró előadója Klausz Melinda, közösségi média specialista volt. Előadásában elmondta, hogy ma már nagyobb odafigyeléssel kell használni a Facebookot, mint pár évvel ezelőtt, szerinte a hirdetések hatásaival hosszú távon szabad csak számolni, illetve hirdetés után az elemzéseket sem szabad elhanyagolni.