GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések
1.REGISZTRÁCIÓ
- Miért jó ha regisztrálok?
Mire tudom használni regisztrációmat? - Kellő biztonsággal kezelik az adataimat?
- Próbáltam regisztrálni, de nem fogadja el az e-mail címem.
- Regisztrációmat szeretném töröltetni adatbázisukból. Mit kell tennem?
2. HÍRLEVÉL
- Milyen gyakran, mely napokon kapok majd hírlevelet?
- Már leiratkoztam a hírlevélről, de továbbra is megkapom.
3. SZOLGÁLTATÓI ADATBÁZIS
- Hogyan kerülhetünk fel a szolgáltatók közé borászatunkkal?
- Kedvenc pincészetemet kerestem adatbázisukban, de nem találom - miért nincs fent?
- Szeretném frissíteni pincészetünk Borászportál – bormagazin az interneten oldalán található megjelenését. Hogyan tehetem meg?
1. REGISZTRÁCIÓ
Miért jó ha regisztrálok?
Mire tudom használni regisztrációmat?
A Borászportál - bormagazin az interneten regisztrált olvasójaként Ön az alábbi előnyöket élvezheti:
- hozzáférhet a regisztrációhoz kötött, ún. exkluzív cikkekhez
- részt vehet a regisztrált felhasználók számára szervezett nyereményjátékokon, amelyeken szebbnél-szebb boros ajándékok találnak gazdára: borfesztivál-, bortanfolyam belépők, borkülönlegességek, borhétvégék...stb.
- akciós áron juthat hozzá az aukciókon meghirdetett termékekhez
Kellő biztonsággal kezelik az adataimat?
A Borászportál - bormagazin az interneten oldalait üzemeltető Trinety Kft., mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről szóló 1992. évi LIII. törvény előírásait maradéktalanul betartva fogja az Ön adatait kezelni és nyilvántartani. A regisztráció során tudomásunkra jutott személyes adatait semmilyen körülmények között nem tesszük más számára hozzáférhetővé.
A Borászportál - bormagazin az interneten adatkezelési azonosítója: 01415-0001
További információkért tekintse meg az oldal alján lévő "Felhasználó feltételek" menüpontot.
Próbáltam regisztrálni, de nem fogadja el az e-mail címem.
Valószínűleg korábban már regisztrált rendszerünkbe, ezért a rendszer nem engedi az ismételt regisztrációt.
Adja meg e-mail címét a portál jobb oldalán található "Jelszó emlékeztető" menüpontban, s elküldjük korábbi regisztrációjához tartozó jelszavát.
Regisztrációmat szeretném töröltetni adatbázisukból. Mit kell tennem?
Kérjük, küldje el a regisztrációkor megadott e-mail címét ügyfélszolgálatunkra. Ezt követően munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot a megadott e-mail címen, a törlés kérelem megerősítése céljából. Amint Ön jóváhagyta a törlési kérelmet, véglegesen töröljük adatbázisunkból.
2. HÍRLEVÉL
Milyen gyakran, mely napokon kapok majd hírlevelet?
A Borászportál tartalmi hírlevele minden héten, szerdai napon kerül kiküldésre, amely levelező rendszertől függően (vipmail, hotmail, citromail, stb.) eltérő napokon érkezhet meg.
Ezenkívül időszakos vagy eseti hírleveleket is kaphat, amelyben értesítjük aktuális nyereményjátékainkról, programajánlatokról…stb.
Már leiratkoztam a hírlevélről, de továbbra is megkapom.
Lehetséges, hogy korábban több e-mail címmel is feliratkozott hírlevelünkre, vagy regisztrálta magát rendszerünkbe (regisztrált felhasználóink automatikusan megkapják hírlevelünket) s azokat átirányította postafiókjára. Ebben az esetben minden egyes e-mail címmel meg kell tenni a leiratkozást.
Az is előfordulhat, hogy a leiratkozáskor pontatlanul adta meg e-mail címét, ezáltal egy nem létező e-mail címmel iratkozott le hírlevelünkről. Próbálja meg a leiratkozást ismételten!
3. SZOLGÁLTATÓI ADATBÁZIS
Hogyan kerülhetünk fel a szolgáltatók közé borászatunkkal?
A Borászportál – bormagazin az interneten szolgáltatói adatbázisában történő alapmegjelenés ingyenes. Amennyiben szeretne bekerüli az adatbázisba írjon nekünk, s munkatársunk hamarosan megkeresi!
Kedvenc pincészetemet kerestem adatbázisukban, de nem találom - miért nincs fent?
A Borászportál – bormagazin az interneten szolgáltatói adatbázisában történő alapmegjelenés ingyenes. Munkatársaink dolgoznak azon, hogy minél több szolgáltató elérhető legyen oldalainkon.
Amennyiben úgy gondolja, hogy kedvenc borászát, pincészetét szeretné viszont látni a Borászportálok oldalain, úgy kérjük, küldje el neki elérhetőségünket, vagy vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, aki Önre hivatkozva megkeresi.
Szeretném frissíteni pincészetünk Borászportál – bormagazin az interneten oldalán található megjelenését. Hogyan tehetem meg?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, s kollégáink hamarosan megkeresik.