Bormarketing és értékesítés #3: Lehetőségek a hipermarketek polcain túlA vinotékáknak és rendezvényeknek, csakúgy, mint a sorozatunk korábbi részében bemutatott általános üzletláncoknak, megvan a helyük a borértékesítésben és a marketingben. A tanfolyam második feléhez érkezve egyre jobban elmerültünk a kommunikáció, a márkák és az értékesítés rejtelmeiben, ugyanakkor ez az alkalom is ízelítőt adott abból, milyen sok rétegét és árnyalatát kell még megismernünk ezeknek a területeknek.
Bormarketing és értékesítés #1: A bormarketing alapjaiMi kell a sikeres marketing kampányhoz? Hogyan tudom új piacokon értékesíteni a termékemet? Hogyan kerülhetek fel az éttermek borlapjára? A Borkollégium legújabb Bormarketing és értékesítés című tanfolyamán többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ a szakma kiváló képviselőinek segítségével.
Hogyan, miért és mit kommunikáljon a borász?Az, hogy egyszerűen szájról szájra terjed a jóhíre, vagy egy jól kigondolt marketing koncepciónak köszönhetően marad versenyképes egy adott borászat, sok mindentől függ. Ám az, hogy sikeres akar-e lenni a borász, kizárólag az ő döntése.