A világ legnagyobb sajtexportőrei - a franciák a kanyarban sincsenekEgy érdekes grafikonra bukkantunk a Facebookon, a világ legnagyobb sajtexportőreit gyűjti össze. Nem Franciaország az első és még csak nem is Hollandia. Na de akkor kicsoda?
Bormarketing és értékesítés #4: Verseny az egész világBormarketing és értékesítés tanfolyamunk végéhez érkeztünk: búcsúzóul a borversenyek és az export fontosabb kérdéseit jártuk körbe.
Bordeaux csillaga leáldozni látszik KínábanA vitisphere.hu osztotta meg nemrég a hírt, miszerint 2018 kicsit sem volt jó év Bordeaux számára.
A spanyol bor a legkeresettebb a világon A legfrissebb, nemzetközi export adatok azt mutatják, hogy a világ legnépszerűbb bora a spanyol. De a helyi termelők boldogsága mégsem lehet felhőtlen, hiszen harmad olyan áron tudták értékesíteni külföldön az azonos évjáratú boraikat, mint a szomszédos franciák.
Nem csak mangalicát viszünk SpanyolországbaMagyar élelmiszeripari termékekkel, minőségi borokkal, valamint a kalocsai népművészeti hagyományokkal, a halasi csipkével, a Puskás örökség egyedi relikviáival és Magyarország turisztikai kínálatával ismerkedhetnek meg a látogatók a Magyar gasztronómiai napokon Madridban.
Tokaji borra szomjazik a világNyitott kapuk várják az angolszász világban a Tokaji borokat - ez állapítható meg egy tíz országra kiterjedő piackutatásból, amelyet a Tokaj Kereskedőház Zrt. megbízásából készítettek.
2014: mennyi az annyi?Elkezdődött az idei év szőlő termésbecslése - adta ki a hírt sajtóközleményében a HNT. A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa vezetésének intézkedése alapján, a hegybíró kar a jogszabályi előírásoknak megfelelően jelenleg is végzi a hazai szőlőterületeken várható termés becslését.
Több külföldivel itatnának magyar pálinkátHatékonyabb marketinggel kell növelni a magyar pálinka külföldi ismertségét, illetve exportját, mivel azt jószerivel csak a Magyarországgal határos államokban ismerik szélesebb körben - mondta a Pálinka Nemzeti Tanács elnöke egy szakmai rendezvényen.
A Lidl népszerűsíti külföldön a magyar borokatKezdeményezést indít a Lidl Magyarország a magyar borok hazai és nemzetközi népszerűsítésére. A kezdeményezés első lépésként a LIDL WINE EXPO 2014 HUNGARY nevű rendezvényen 7 magyar borrégió 130 borászatának 594 féle borát mutatja be az áruházlánc három európai ország Lidl képviselőinek azzal a céllal, hogy minél több hazai bor váljon elérhetővé a külföldi Lidl áruházaik polcain.