A gazdagabbak vörösbort választanak?Ritkábban, de alkalmanként több bort vesznek a magyarok. A GfK piackutatásából kiderül, hogy a magasabb jövedelmű háztartások körében legkedveltebb a vörösbor és a rozé.
GfK: Több bor fogy a hazai piaconPiackutatás - A borvásárlási szokások alapján kirajzolódnak bizonyos jellemző fogyasztói szegmensek: az idősebb korosztályok szíve inkább a száraz fehér- és vörösborok felé húz, míg a negyven évesnél fiatalabbak és a fővárosiak közül tízből négyen a rozékat részesítik előnyben. Szintén kedveltebb a rozé a magasabb jövedelmű háztartások körében.
Az éves pezsgőmennyiség fele decemberben fogy elKutatás - Pezsgőből az éves mennyiség csaknem fele, virsliből a hatoda decemberben fogy el - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet a távirati irodával. Változatlanul az édes pezsgő a legnépszerűbb, tavaly decemberben az értékesített mennyiség háromnegyede ebbe a kategóriába tartozott.
GfK: pezsgőre és rövid italra kétszer annyit költünk decemberbenPiackutatás - Decemberben többet költenek napi fogyasztási cikkekre a háztartások, mint az év többi hónapjában, ám ez a különbség évről évre kisebb a GfK Hungária piackutató intézet adatai szerint. Röviditalból viszont még mindig kétszer annyit vásárolunk, mint máskor, de kiemelkedő a pezsgő forgalma is.