Óvatosan az alacsonyabb alkoholtartalmú borokkal és sörökkel!Egy tudományos kutatás állítja, az alacsony alkoholtartalmú borok és sörök gyártóit nem éppen nemes célok vezérlik.
Még egy rakás szponzor tűnhet el az F1 autókrólA dohánytermékek után az alkoholos italokat népszerűsítő hirdetések is eltűnhetnek a Forma 1-es autókról.
Írország reklámkorlátozással és alkohol-minimálárakkal óvná a fiatalkorúakatAlkoholfogyasztás - A fiatalkorúak túlzott alkoholfogyasztásának visszaszorítását szeretné elérni az ír kormány azzal a keddi döntésével, amely minimálárat szabna az alkoholtermékeknek. A kormánydöntés része az alkoholtermékek reklámozási lehetőségének szigorú szabályozása is. Televízióban a tervek szerint este kilenc előtt nem lehet majd sört, bort, whisky-t reklámozni.
Szigorítja az EU a boros reklámokatEgészség - A bor nem reklámozható azzal, hogy "könnyen emészthető", mert az ilyen megjelölés, amely a csökkentett savasságot jelzi, egészségre vonatkozó állításnak minősül, ami az alkoholtartalmú italok esetében tiltott - szögezte le csütörtökön közzétett ítéletében az Európai Unió luxembourgi székhelyű bírósága.