Bormarketing és értékesítés #3: Lehetőségek a hipermarketek polcain túlA vinotékáknak és rendezvényeknek, csakúgy, mint a sorozatunk korábbi részében bemutatott általános üzletláncoknak, megvan a helyük a borértékesítésben és a marketingben. A tanfolyam második feléhez érkezve egyre jobban elmerültünk a kommunikáció, a márkák és az értékesítés rejtelmeiben, ugyanakkor ez az alkalom is ízelítőt adott abból, milyen sok rétegét és árnyalatát kell még megismernünk ezeknek a területeknek.
A hétvégén indul a Zelna Borterasz és VinotékaMegnyitotta kapuit a Zelna Borterasz és Vinotéka. A balatonfüredi borászatban csütörtöktől vasárnapig várják a kóstolni vágyókat, a Borteraszon a borászat teljes kínálata megtalálható.
Vinotéka az autópályánAlkoholfogyasztás - Megnyitották az első német autópálya-vinotékát. Az üzlet Németországban az A3-as autópálya északi würzburgi pihenőjénél található, ahonnan rá lehet látni a szőlőhegyekre is. "A bajor nyaralókat, az üzletembereket és a busztársaságok utasait kívánjuk megszólítani" - mondta el Michael Schweinberger, a Frank Borászszövetség ügyvezetője. A német autóklub nem támogatja a kóstolásra buzdító ötletet.