Elindult "Az aszú éve" kampány
Február 19. 16:13
Elindult "Az aszú éve" kampány az Egyesült Államokban, ahol egy éven keresztül a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd.
A kampány a washingtoni magyar nagykövetségen február 17-én tartott borkóstolóval kezdődött meg. Az eseményen a közösségi bormarketinget szervező Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és az amerikai piacépítésért felelős Vinum Tokaj International (VTI) támogatásával hat tokaji borászat mutatkozott be: a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház, valamint a Royal Tokaji.
Szabó László nagykövet a magyar borok országimázs-építésben, a magyar kultúra, a hagyományok és a gasztronómia "üzenetének" közvetítésében betöltött szerepét emelte ki. A nagykövet hangsúlyozta: az egy esztendeig tartó kampány célja, hogy különleges figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint különböző szakmai fórumokon, illetve folyamatos média megjelenésekkel segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.
A kampány a washingtoni magyar nagykövetségen február 17-én tartott borkóstolóval kezdődött meg. Az eseményen a közösségi bormarketinget szervező Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és az amerikai piacépítésért felelős Vinum Tokaj International (VTI) támogatásával hat tokaji borászat mutatkozott be: a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház, valamint a Royal Tokaji.
Szabó László nagykövet a magyar borok országimázs-építésben, a magyar kultúra, a hagyományok és a gasztronómia "üzenetének" közvetítésében betöltött szerepét emelte ki. A nagykövet hangsúlyozta: az egy esztendeig tartó kampány célja, hogy különleges figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint különböző szakmai fórumokon, illetve folyamatos média megjelenésekkel segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.