Országos kampány indul a sertéshús népszerűsítésére
Február 09. 12:29
2018. április 30-ig a sertéshús-fogyasztás népszerűsítése zajlik az országban. Áruházi kóstoltatások, televíziós és rádiós megjelenések valamint egyéb belföldi rendezvények szerepelnek az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) által elindított kampányban.
Hét héten át, országszerte összesen 23 áruházban és üzletben népszerűsíti a sertéshús fogyasztást az AMC és a VHT a Földművelésügyi Minisztérium támogatásával. A tavaszi kóstoltató- és médiakampányt szervező Agrármarketing Centrum ügyvezetője, Daróczi László elmondta: „A kóstoltató kampányok két kiskereskedelmi áruházlánc (Auchan és Spar) áruházaiban, valamint kisebb vidéki húsüzletekben zajlanak majd. Ezen kívül Budapesten a Fehérvári úti, a Rákóczi téri valamint a Fővám téri Vásárcsarnokban is ízlelhetnek kiváló minőségű sertéstermékeket a vásárlók. Ezen kívül különböző belföldi rendezvényeken kóstolhatnak kiváló magyar sertéshúst a látogatók, többek között a Kevi Böllértalálkozón, a Tiszator fesztiválon, és a Magyar Ízek Tavaszi Vásárán.”
A szaktárca és a szakmai szervezetek nem titkolt célja, hogy a tavaszi kampánnyal hozzájáruljanak az ágazat stabilitásához, a bel- és külpiaci értékesítés növeléséhez, a minőségi termék előállítás feltételeinek megteremtéséhez, valamint a versenyképesség növeléséhez.