Kampány indult a tokaji aszú népszerűsítéséért
November 24. 13:15
Közösségi kampány vette kezdetét, aminek célja, hogy minél inkább felhívja az emberek figyelmét a tokaji aszúra. A #KoccintsAszuval szeretné emelni az aszú megjelenését a magyar sajtóban.
A tokaji aszú világviszonylatban is különleges bortípus, de a kampányt elindító Wineglass Communication szerint még itthon is van mit növelni a fogyasztói tudatosságon a tokaji aszúval kapcsolatban.
A közösségi média fontos felülete a #KoccintsAszuval kampánynak, a direkt erre a célra létrehozott Facebook-oldalhoz csatlakozók aszúhoz illő recepteket, érdekességeket, karácsonyi inspirációkat találnak.
A magyar sajtóban való jelenlét növelését ismert és népszerű borbloggerek bevonásával szeretnék elérni, de a programhoz csatlakozó éttermek és borbárok is nagyobb hangsúlyt fognak fektetni a tokaji aszúra.