Nincs mese, ott kell lenni a Facebookon
április 14. 14:55
Az online közösségi bormarketingről olvasható írás a Vinoporton, ahol Nagy Gábor kreatv szakember magyarázza el miért kell jelen lenni egy borászatnak a közösségi médiában.
Ma már törvényszerűen kötelező - még Közép-Kelet Európában is - a közösségi média használata a marketingben. Sőt, az a hosszútávú tendencia, hogy a vásárlói szokásokra épülve egyre nagyobb hangsúly tevődik az online marketingre, háttérbe szorítva a hagyományos eszközöket - írja.
„Manapság nem az a kérdés, hogy használjuk-e a közösségi marketinget vagy nem, hanem az, hogy elég hatékonyan használjuk-e. Nézzük meg az alapokat; ha ezeket teljesítjük, akkor hatványozottan szélesíthetjük ki a vevőink táborát.
Hihetetlen, de még mindig sokszor hallom a címben szereplő mondatot, ezért először is szeretném leszögezni: ami nekünk jó/rossz, az egyáltalán nem biztos, hogy jó/rossz a cégünknek.
Hihetetlen, de még mindig sokszor hallom a címben szereplő mondatot, ezért először is szeretném leszögezni: ami nekünk jó/rossz, az egyáltalán nem biztos, hogy jó/rossz a cégünknek.
Ma már törvényszerűen kötelező - még Közép-Kelet Európában is - a közösségi média használata a marketingben. Sőt, az a hosszútávú tendencia, hogy a vásárlói szokásokra épülve egyre nagyobb hangsúly tevődik az online marketingre, háttérbe szorítva a hagyományos eszközöket - írja.