Új címkével érkeznek a Bujdosó Pincészet borai
Szeptember 12. 13:19
Fotó: Furmint Photo
Megújul idén ősszel a dél-balatoni Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet Matróz sorozatának címkecsaládja. Akárcsak az eddig haszálatos 2011-ben készült címkéket, úgy a mostaniakat is Ipacs Géza graikus tervezte. Balatoni borászatról lévén szó, amelyet a vitorlázás szerelmeseiként is ismert Bujdosó fivérek vezetnek, nem is lehetett más a téma most sem, mint a tó és a hajó.
Az összhatás viszont ezúttal egy markánsabb, elegánsabb megjelenést ad, ami a legszembetűnőbben a letisztultságában és az új színválasztásban érhető tetten. Az eddigi sokszínű és rajzosabb motívumok „ikonjellegűekre” cserélődtek és változott az elrendezés is. A domináns szín a tengerészkék, a tipográfia feszesebb lett, a Bujdosó logó pedig alulra egy kék sávba került.
„Két éve merült fel bennem, hogy ugyan jók ezek a címkék, és a vásárlók visszajelzései alapján szerethetőek is, de a világ mint vizuális környezet gyorsan változik, és ezt nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Korszerűnek és aktuálisnak maradni fontos része egy márka életének. A végeredmény az elvárások szerinti egységesebb és letisztultabb márkamegjelenés lett. Azt gondolom, hogy az új címkecsalád elősegíti a Bujdosó-sztori továbberősödését” – foglalta össze az új címkével kapcsolatos tudnivalókat Ipacs Géza.
Az összhatás viszont ezúttal egy markánsabb, elegánsabb megjelenést ad, ami a legszembetűnőbben a letisztultságában és az új színválasztásban érhető tetten. Az eddigi sokszínű és rajzosabb motívumok „ikonjellegűekre” cserélődtek és változott az elrendezés is. A domináns szín a tengerészkék, a tipográfia feszesebb lett, a Bujdosó logó pedig alulra egy kék sávba került.
„Két éve merült fel bennem, hogy ugyan jók ezek a címkék, és a vásárlók visszajelzései alapján szerethetőek is, de a világ mint vizuális környezet gyorsan változik, és ezt nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Korszerűnek és aktuálisnak maradni fontos része egy márka életének. A végeredmény az elvárások szerinti egységesebb és letisztultabb márkamegjelenés lett. Azt gondolom, hogy az új címkecsalád elősegíti a Bujdosó-sztori továbberősödését” – foglalta össze az új címkével kapcsolatos tudnivalókat Ipacs Géza.