Szupermarketben vett rozét iszunk, és Villányba utazunk legszívesebben2021‐ben ötödik alkalommal került sor a Nagy Bor Tesztre, hazánk legnagyobb boros kutatására. Most is sok válaszadó, összesen közel 4200 fő töltötte ki a kérdőívet. A borfogyasztásról, borvásárlásról, illetve borturizmusról kapott eredmények megerősítették a korábbi tapasztalatokat, ugyanakkor érdekes eredményeket hoztak a vírushelyzettel kapcsolatban.
900 ezer forint 7 percért – elrajtolt a Nagy Bor TesztNegyedik alkalommal mérik fel a hazai internetezők boros szokásait: kezdetét vette az ország bortesztje. A kérdőívet kitöltőkre ezúttal minden eddiginél értékesebb díjak várnak.
Vegyél részt Te is a Nagy Bor Tesztben!Május 15-én elindult a Nagy Bor Teszt, hazánk legnagyobb online boros felmérése, immár harmadik alkalommal. Az elmúlt két évben összesen 60.000 válaszadó adatait dolgozták fel a kutatók, akik nem kevesebbre vállalkoztak, mint az internetet használók borvásárlási és borfogyasztási szokásainak elemzésére.
Fontos lehet a borfogyasztók önbizalmának növeléseA bort rendszeresen vásárló fogyasztóknak is csak egy töredéke meri borbarátnak nevezni magát – derül ki a Nagy Bor Teszt válaszaiból. A fogyasztók önbizalmának erősítése lehet a szakma egyik feladata a jövőben.
Nagy Bor Teszt 2016 - egy kutatás rejtélyeiÁprilis elejétől július közepéig tartott a Nagy Bor Teszt, a legnagyobb hazai, borfogyasztási és borvásárlási szokásokat kutató felmérés. A leglelkesebb kitöltő 17-szer válaszolt, és olyan is akadt, aki saját bevallása szerint egy alkalommal minimum 500 palack bort vesz.
Tisztán szereti a bort a magyarSosem készült olyen széleskörű felmérés a magyar borfogyasztási szokásokról, mint amilyen idén, a Nagy Bor Teszt keretében. Szeretjük a rozét, Villányt, Egert és Tokajt, a bort pedig tisztán isszuk. Az ereményekből szemezgettünk.
Így isztok ti - Nagy Bor Teszt részeredményekA magyar ember hetente többször borozik, és szinte csak hazai termékeket választ – derül ki az ország első igazán nagy mintán végzett borkultúra-felmérésének részeredményeiből.
Többet költünk az otthonra szánt borokra, mint korábbanMeglepetés érik a borszakmában: a borvásárlási és borfogyasztási szokásokat felmérő Nagy Bor Teszt első eredményei szerint sokkal többet költenek otthoni fogyasztásra szánt borokra a magyar fogyasztók, mint 2012-ben.