Résen kell lenni, ha meg akarjuk kóstolni a nyár sörét
Augusztus 20. 09:54
Az előzetesen becsültnél háromszor több fogy az idei nyár slágeréből, a Soproni IPA sörből. A Heineken érdekeltségébe tartozó sörgyárnál annyira nem voltak felkészülve az ilyen méretű keresletre, hogy sokszor a hipermarketekbe sem tudnak eleget szállítani, ezért üresen maradnak a polcok. A cég elmondása szerint még a reklámkampányt is vissza kellett emiatt fogni.
A nem várt siker magyarázata lehet, hogy a kézműves sörök, és általában a sörkülönlegességek nagyon trendik, ezek viszont a mainstream söröknél jóval magasabb áron kaphatók. Ehhez képest a Soproni az IPA-val ezeknek igyekszik konkurenciát állítani a klasszikus termékeknél alig drágábban.
Az utóbbi időben nagy népszerűségnek örvendő IPA söröket a brit sörfőzdék találták ki a 19. században: több komlóval és magasabb alkoholtartalommal készültek, hogy megőrizzék minőségüket a tengeri úton az indiai gyarmatokig.
A nem várt siker magyarázata lehet, hogy a kézműves sörök, és általában a sörkülönlegességek nagyon trendik, ezek viszont a mainstream söröknél jóval magasabb áron kaphatók. Ehhez képest a Soproni az IPA-val ezeknek igyekszik konkurenciát állítani a klasszikus termékeknél alig drágábban.
Az utóbbi időben nagy népszerűségnek örvendő IPA söröket a brit sörfőzdék találták ki a 19. században: több komlóval és magasabb alkoholtartalommal készültek, hogy megőrizzék minőségüket a tengeri úton az indiai gyarmatokig.