Bormarketing és értékesítés #2: Harc a polcértFolytattuk a Borkollégium Bormarketing és értékesítés tanfolyamát, ahol ezúttal a márkázással, a címkékkel, a marketingüzenettel és a bolti elhelyezés rejtelmeivel ismerkedtünk.
Hogy tetszik a magyar borászoknak az új borkoncepció?Márciusban debütált az új magyar borkoncepció. A Személyesen szlogennel a cél az volt, hogy az igencsak sokszínű magyar borágazat minden szereplője be tudjon állni mögé. De vajon sikerült-e? Borászokkal beszélgettünk.
Miért 0,5 literes és nem 0,75-ös a tokaji aszú palackja?Orvosságos üvegtől rajnai palackon át sok mindenbe töltötték a 19. századig a leghíresebb magyar bort. A körülmények összejátszásának hála, az 1800-as évek végére megszületett a ma is használatos jellegzetes palack. A történetben felbukkan Széchenyi is.
Mád-furmint, üvegdugó alatt - beszélgetés ifj. Szepsy IstvánnalInterjú - A Szent Tamás Pincészet egy új, formabontó termékével ismerkedhetnek meg hamarosan a fogyasztók. A Mád névre hallgató reduktív száraz furmint a pincészet másodvonalas terméke, melynek a tokaji aszúéra hajazó palackját Ipacs Géza tervezte.