Bormarketing és értékesítés #2: Harc a polcértFolytattuk a Borkollégium Bormarketing és értékesítés tanfolyamát, ahol ezúttal a márkázással, a címkékkel, a marketingüzenettel és a bolti elhelyezés rejtelmeivel ismerkedtünk.
Ostorosbor 2.0: Soltész névvel a legjobb egri borokértAz Egri borvidék legnagyobb és egyik legismertebb borászata az Ostorosbor Pincészet, amelynek vezetését a tavalyi évtől a család fiatalabb generációja vette át. A birodalmat felépítő Soltész Gábort fia, Gergő váltotta a a vezérigazgatói poszton, aki egy új, ígéretes egri márkát álmodott meg; a Soltészbort.
A bor a brand, vagy a borász?Felgyorsult világunkban bizony komoly kihívás elé állítja a túlságosan nagy reklámzaj a piaci szereplőket bármely üzletágban.
BalatonBor 2.0; indul a nyári időszámításTegnap délután a budapesti DiVino Gozsduban megtartott évjárat-premieren nem csak a 2016-os BalatonBor mutatkozott be, hanem egy olyan (szinte már ismerős) egységes és fiatalos márka is, amely talán az ország legeladhatóbb boros brandje lesz – idén nyáron is.
Ez a világ 10 legnépszerűbb alkoholmárkájaTartogat meglepetéseket, ha végigböngészed a világ tíz legnépszerűbbnek választott alkoholmárkájának listáját! Pár hazánkban is népszerű brend mellett felbukkannak teljesen ismeretlenek, és talán nem meglepő, hogy sörgyárak uralják a sort. Nézzük, kik kerültek a listára!