Milyen támogatásokra számíthat a borágazat az elkövetkező években?Támogatás - Az idei évben zárul a 2008-as borpiaci reform által megteremtett támogatási programozás első öt éves időszaka. Az új támogatási időszak (2014-2018) idén október 16-tól kezdődik. Az új támogatási periódus egybeesik az EU új költségvetési periódusának kezdetével, ezért az erre az időszakra betervezett támogatási összegek még változhatnak.
Íme, a magyar bor arculati kézikönyveBormarketing - A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.
Íme, a hazai bormarketing támogatások feltételeiPályázat - A Magyar Turizmus Zrt. nyílt pályázati felhívást tesz közzé a 2013. évi közösségi agrármarketing program keretében. A 2013. október 31-ig Magyarországon megvalósuló, a magyar borkultúrát, borászatokat, borokat népszerűsítő tevékenységeket támogatja. A helyi-, regionális rendezvényeken, fesztiválokon, vásárokon, valamint országos rendezvényeken való részvételt, társkiállítóként való megjelenést, publikációkat, egyéb megjelenéseket és marketingkommunikációt segíti.
Promóció a harmadik országokbanBorászati promóciós programjavaslat benyújtásának szabályai - A borászati termékek harmadik országokban történő promóciójára vonatkozó programjavaslatot a Vidékfejlesztési Minisztérium Agrárpiaci Főosztályára (1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 11.) kell 2013. április 2. és április 30. között postai úton benyújtani egy eredeti és egy, az eredetivel mindenben megegyező másolati példányban, valamint egy példányban elektronikus adathordozón.