A Winelovers Wine Awards a nemzetközi borversenyek legújabb generációja
Július 10. 14:40
A Winelovers Wine Awards a nemzetközi borversenyek legújabb generációját képviseli, és olyan célokat tűzött ki maga elé, amelyek túlmutatnak a hagyományos borversenyeken. Azért jött létre, hogy a kelet-közép-európai régió borainak valódi kiugrási lehetőséget adjon, az érmek jelentette marketingértéket kereskedelmi eredményekké konvertálja.
A borverseny mellékeseménye, a Winelovers-X – Experts, Exhibition, Exclusivity célja, hogy egy hatékony offline platformot hozzon létre a szakemberek számára: ezen az eseményen találkoztak idén is a szakértők, a sommelier-ek, a borkereskedők, a borászok - és természetesen a fogyasztók.
„Mindannyian tudjuk, hogy a terméket előállítani és piacra dobni kevés. A piacok telítettek, miközben a borfogyasztás folyamatosan és jelentősen csökken világszerte – mondja Tábor István, a verseny alapító-tulajdonosa. – Azon bortermelők, akik a Winelovers Wine Awardsra beneveznek, ott eredményeket érnek el, és egyértelművé teszik, hogy aktívan és hatékonyan dolgoznak a nemzetközi sikereikért.”
A Winelovers X-en szereplő borászatok bekerültek a Tasting Catalogue-ba, amelyet minden zsűritag számára elérhetővé tettek, a benne szereplő adatokkal megkönnyítve a kapcsolattartást az egyes szereplők között.
A Winelovers X-en szereplő borászatok bekerültek a Tasting Catalogue-ba, amelyet minden zsűritag számára elérhetővé tettek, a benne szereplő adatokkal megkönnyítve a kapcsolattartást az egyes szereplők között.