2024-ben a Magyar Bormarketing Ügynökség számos projekt révén népszerűsítette a magyar bort, erősítette annak ismertségét itthon és a nemzetközi színtéren.
A legfontosabb célpiacokon, mint az Egyesült Királyság, Németország, Kína és Dél-Korea, az ügynökség a Wines of Hungary márka égisze alatt borvásárokon, szakmai kóstolókon és mesterkurzusokon ismertette meg a döntéshozókkal és véleményvezérekkel hazánk borait. A budapesti Hungarian Wine Summit rendezvénnyel, borvidéki tanulmányutak szervezésével a borágazat meghatározó nemzetközi szereplőit utaztatta be Magyarországra, hogy a boraink legszebb arcát, azok termőhelyén mutassa be partnereinek.
A hazai fogyasztókat célozva az év folyamán számos eladásösztönző, a mérsékelt és kulturált borfogyasztást népszerűsítő kampány valósult meg. A Valentin-napi kampány, a Buborékok Nyara, a Mi folyik itt?őszi borturisztikai kampány, az országos Márton-napi rendezvénysorozat, a Libabőr Fesztivál, majd az adventi időszak Nyiss az Ünnepekre! kampánya mentén százezernyi borkedvelő találkozott a hazai borok gazdag kínálatával országszerte rendezvényeken, plakátokon és az online térben.
A borról, borkultúránkról szóló tudásnak, az edukációnak is kiemelt szerepet szánva ősszel elindult a BorKatedra - Szeminárium a Magyar Borról címmel egy egyetemi kreditalapú képzés is, hogy az őszi félév során hazánk borvidékeivel, borstílusaival és a borkóstolás művészetével ismertesse meg három egyetem hallgatóit.
A 2025-ös évben továbbra is a magyar borok nemzetközi elismertségéért és a hazai fogyasztói közönség figyelméért dolgozunk, mert küldetésünk a Magyar Bor.
Köszönjük minden partnerünknek az egész éves együttműködést!
A tevékenységünket részletesebben bemutató éves beszámolónkért látogasson el a bor.hu oldalra.