Nézd meg, hol kezdte Bock József a borászkodást - folytatódik a pincészet vlog-sorozataA BOCK vlog második részében esik szó a híres jammertáli családi pince történetéről és a hordókról.
Hogyan szoktassuk rá magunkat a rendszeres marketingre?Reggel egy jó kávé mellett a kedvenc hírportálunk átnézése, a heti pár edzés, délutáni séta a szőlőben vagy tévézés lefekvés előtt. Ezek mind olyan szokások, melyek a mindennapjaink szerves részei, és észrevétlenül felíródnak a napi rutinba.
Te is suttyó vagy? Szereted az ütős borokat?Tényleg nincsenek képben a magyar termelők a nemzetközi bortrendekkel, ebben az esetben azzal, hogy már nem divat a nagy vörösboroknál a sok alkohol? Mi legyen a szesszel? Újabb Facebook csörte!
Készíts saját cidert!A cider 2010-ben jelent meg Magyarországon, évről évre dinamikusan növekvő kategória, egyre nagyobb teret hódítva magának a fiatalok körében. Sokan azonban mégsem tudják, hogyan és miből és hogyan készül az igazi cider, a Strongbow ezért szeretné megismertetni az embereket a cider-készítés rejtelmeivel.
Közösségi bort tervez az angol TescoFacebook - A Tesco facebookos rajongói közreműködésével akarja megalkotni legújabb borát. A kampány során az online közösség támogat egy „offline” közösséget az áruházlánc közvetítésével.
GoldenLike: szavazz a Borászportál Facebook oldalára!Szavazás - A SocialTimes marketing hírportál által létrehozott versenyre mi is beneveztünk. A GoldenLike díjat a közönségszavazatok alapján ítélik oda a legjobb hazai Facebook oldalaknak. A szavazatok leadására legkésőbb május 31-én, 16:00 óráig van lehetősége kedves olvasóinknak!
Kevesebbet fognak hirdetni a vezető italgyártókKommunikáció - Többek mellett a kiskorúak védelme érdekében fogalmaztak meg közös irányelveket marketingtevékenységük szabályozására a legnagyobb italgyártók. A paktum céljai közé tartozik, hogy a fiatalok még véletlenül se találkozzanak alkoholos italok hirdetéseivel a médiában, beleértve a közösségi médiát is.
Borászok Borásza - vajon ki fog győzni? Tippelj és nyerj!Nyereményjáték - A Borászok Borásza díj 2007-ben alapult. Alapvetően különbözik ez a cím az összes eddigi borász díjtól, itt ugyanis nem szervezetek szavaznak vagy döntenek egy díj elnyeréséről, hanem maguk a borászok, akik egy-egy szavazatukkal választják ki maguk közül a legjobbat. Most azonban az olvasóknak is lehetősége nyílik arra, hogy egy nyereményjáték keretén belül megtippeljék a befutót.
Ha nincs szex, jöhet a piaKísérlet - Tudomány - Alkohol - A Science című amerikai tudományos szaklapban a minap ismertették legújabb kutatási eredményüket a Californian Ulrike Heberlein egyetem kollégái, mely szerint azok a hímlegyek, melyeknek szexuális közeledését a nőstények elutasítják, jobb híján a dobozukba rakott alkoholos táplálékot kezdik el eszegetni. A jelenség a férfiaknál is megfigyelhető, sokszor ők is alkoholba fojtják bánatukat, ha lepattannak a nőkről.