Közösségi bort tervez az angol Tesco

Borászportál
2013. július 02., 17:33


Facebook - A Tesco facebookos rajongói közreműködésével akarja megalkotni legújabb borát. A kampány során az online közösség támogat egy „offline” közösséget az áruházlánc közvetítésével.
Közösségi bort tervez az angol Tesco
 
Közösségi bort tervez az angol Tesco
 
Az áruházlánc egy dél-afrikai borászat italait használja fel a közösségi bor projektjéhez - írja a Social Times. Az Enaleni nevű szőlőtermesztéssel foglalkozó közösség eddig nem tudta saját maga értékesíteni a borait, ebben nyújt most segítséget a Tesco, és annak facebookos rajongói közössége azáltal, hogy az ő boraik közül lehet kiválasztani azt, amelyik később a boltok polcaira kerül majd.

A gasztrobloggerek és néhány kisorsolt facebookos Tesco-rajongó által előzetesen kiválasztott három vörös és két fehér fajta nevére és címke-design-jára egy Facebook alkalmazásban lehet majd ötleteket feltölteni, később pedig ugyanezen a felületen lehet majd szavazni is a legjobbakra. A győztes bort októbertől kezdik majd forgalmazni a Tesco angol üzleteiben, a bevételeiből pedig az Enaleni szőlészetet támogatják.
 
A Social Wine kampánnyal a Tesco nem csupán egy üveg bor elkészítését szeretné online közösségére bízni, de rajtuk, és az általuk generált aktivitáson keresztül fel akarja hívni a figyelmet egy „offline” közösség támogatására is. A végeredményt pedig minden bizonnyal mindenki ugyanúgy fogja élvezni.