Új cégvezető a Winelovers élén


2024. szeptember 02., 15:11


Szeptember 1-től Ádám Boglárka veszi át a Trinety Media cégcsoport (Winelovers és almárkái, Borkollégium, Borászportál, Vinoport) ügyvezetői posztját. 
Új cégvezető a Winelovers élén
fotó: @szmoditsphotography
A boros közeget és annak piaci környezetét jól ismerő szakember a GreenGo elektromos autómegosztó cég marketingvezetői, majd több éves vezérigazgatói pozíciójában szerzett tapasztalataival érkezik vissza cégünkhöz, ahol Tábor István tulajdonos tudatos és tervezett háttérbe vonulásával többek között a cég működésének magasabb szintre való emelése, a piacban és a márkákban rejlő potenciál feltérképezése és megvalósítása, valamint a menedzseri szemléletváltás levezénylése lesznek az elsődleges feladatai.  
 
Borászportál: Korábban dolgoztál már a Winelovers márkával, hiszen három évig a rendezvények vezetőjeként, új rendezvénytípusok fejlesztőjeként voltál a cégnél, ezt követően egy másik iparágban folytattad a karriered, marketing-, majd cégvezetőként. Milyen tapasztalatokkal és érzésekkel térsz vissza a borok és a Trinety Media világába?
 
Ádám Bogi: A GreenGo-nál aktív résztvevőként élhettem át, ahogy egy startup piaci alapon működő, stabil középvállalkozássá alakul, ami minden nehézségével és szépségével együtt olyan tanulságokkal is járt, amikből - úgy gondolom - a kollégákkal együtt mindannyian csak profitálni tudtunk. Ezzel együtt a boros közeget egy pillanatig sem hagytam el, hiszen férjemmel együtt folyamatosan igyekeztünk részt venni a borvilág vérkeringésében, legyen szó borversenyekről, nemzetközi találkozókról vagy borvidéki látogatásokról, kóstolókról.
Nagyon örülök a lehetőségnek, hogy eddigi tapasztalataimat most egy számomra ennyire fontos és szívemhez közel álló területen hasznosíthatom. Mindazonáltal a visszatérésem nem minden előzmény nélküli, májustól kezdve már külsős stratégiai tanácsadóként segítem a céget. A tartalom adott: a Wineloverst, annak rendezvényeit, nemzetközi borversenyét, kiadványait és webshopját, a Borkollégiumot  vagy a Borászportált és a Vinoportot a szakmában senkinek nem kell bemutatni, azok úgy gondolom joggal szereztek nevet maguknak. Tehát a fő feladat jelenleg a kezünkben lévő remek termékek továbbfejlesztése, a bennük rejlő potenciál kiaknázása, a jelenlegi helyett egy hatékonyabb, hosszú távon is fenntartható szervezeti működés megalapozása. István tulajdonosként természetesen marad, részt vesz a stratégiai döntésekben, de fokozatosan háttérbe vonul és onnan segít nekem, valamint a cégnek.
Bár jelenleg a boros piac számos nehézséggel küzd, én hiszek abban, hogy az egyre gyorsabb tempóban változó körülmények és a nehezítő tényezők között meg tudjuk találni azt az egyensúlyi pontot, azt az irányt, amivel hozzá tudunk járulni a hazai borkultúra fejlődéséhez és meg tudjuk találni azokat a lehetőségeket, amikkel a hazai borágazatnak segítséget tudunk nyújtani. Mindezt úgy, hogy - mivel nem alapítvány vagyunk - közben természetesen a cégnek is jó legyen, de mellette a fogyasztói oldal folyamatosan változó igényeit is a legmagasabb szinten tudjuk kielégíteni.