Karácsonyi online értékesítés felpörgetéséreHazánk egyetlen online bormarketing havilapja már több, mint fél éve indult útjára. A mára összesen hat rovatot jegyző tudásanyagból eddig példa nélküli módon most közkinccsé teszünk egy most nagyon is aktuális cikket, amely az év végi eladások felpörgetéséhez ad egy konyhakész megoldást.
Hogyan szoktassuk rá magunkat a rendszeres marketingre?Reggel egy jó kávé mellett a kedvenc hírportálunk átnézése, a heti pár edzés, délutáni séta a szőlőben vagy tévézés lefekvés előtt. Ezek mind olyan szokások, melyek a mindennapjaink szerves részei, és észrevétlenül felíródnak a napi rutinba.
Ismételj, ha akarod, hogy meghalljanak!A minap Geszti Péter előadását hallgattam. Természetesen kommunikációról is szó volt, és amikor ehhez a részhez érkezett, rögtön egy olyan mondattal kezdett, amitől véglegesen eldőlt, hogy a rajongója leszek.
A bor a brand, vagy a borász?Felgyorsult világunkban bizony komoly kihívás elé állítja a túlságosan nagy reklámzaj a piaci szereplőket bármely üzletágban.
Mid van a boron kívül?A tavasz visszavonhatatlanul megérkezett, ezzel pedig együtt jár, hogy az emberek egyre nagyobb kedvvel kelnek útra egy-egy borvidéket megcélozva. Az idegenforgalom kulcsfontosságú kérdés egy borászat életében. Foglalkozzunk vele, vagy sem? Nézzük meg a pro és a kontra érveket.
Az ember, akit mindig jelölnek - interjú Borbély TamássalBorbély Tamást kizökkenthetetlenül nyugodt és szerény embernek ismertem meg. Többször szóba kerültek köztünk az Év Bortermelője jelölések, és most, hogy ötödik alkalommal is a listára került, késztetést éreztem magamban egy pár kérdés megvitatására.