A Puskás örökösök licenckezelő cégének, a PUSKAS.COM Kft.-nek a tájékoztatása szerint a termék a Metro áruházakban lesz először kapható, majd november közepétől már a Tesco üzleteiben, év végéig pedig a többi kereskedelmi lánc polcain is megtalálható lesz.
A 4,6 százalékos alkoholtartalmú, láger típusú sör csomagolásának kreatív arculatára pályázatot írtak ki: a termék doboza aranyszínű, s az Aranycsapat csatárának képe és 10-es mezszáma is látható rajta.
A forgalmazásból származó bevétel egy részét jótékonysági célokra fordítják: Puskás Ferenc özvegyének a kezdeményezésére egykori futballisták nehéz helyzetbe került özvegyei és családtagjai juthatnak majd támogatáshoz.
Az új sört a magyar futballválogatott legelkötelezettebb szurkolói kóstolhatták meg elsőként. Azok a drukkerek, akik jegyet váltottak a hivatalos szurkolói vonatra, amely a legutóbbi Románia-Magyarország Európa-bajnoki selejtezőre (1-1) indult Bukarestbe, a vonat- és meccsjegyük mellé egy doboz Puskás-sört is kaptak ajándékba.