Az Él/vezet kampány célja, hogy a borospalackok címkéjén megjelenő új logóval felhívja a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire, és a minőségi, felelős borfogyasztásra nevelje az embereket.
A Kecskemét Városi Baleset-megelőzési Bizottság (VBB) a rendszeres közúti ellenőrzések és ismeretterjesztő előadások mellett veti be ezt az új eszközt az ittas vezetés visszaszorítására. A Koch Csaba borásszal közösen kialakított elgondolás szerint figyelemfelhívó, „él/vezet” logót helyeztek el a borospalackok címkéjén. A cél a figyelemfelkeltés mellett az, hogy a bort fogyasztók keressék fel a közlekedésbiztonsági témákkal foglakozó
internetes oldalt, amelynek elérhetősége a logón is megtalálható.
Az együttműködésnek köszönhetően a Koch Frisch borcsalád valamennyi palackján megtalálható az ittas vezetés veszélyességére figyelmeztető logó. A VBB megkeresésére a Hírös Gong Taxi is csatlakozott a kampányhoz: azokat, akik bemutatják a borosüvegen lévő matricát vagy az arról telefonnal készített fényképet, 10 százalék kedvezménnyel szállítják otthonukba. A taxis társaság bevonásával a VBB kedvezményes közlekedési alternatívát szeretne biztosítani a borfogyasztóknak.
A Bács-Kiskun megyei rendőrök a nyári hónapokban tesztelik az új programot, amit idővel szeretnének több megyére, kedvező fogadtatás esetén pedig az egész országra kiterjeszteni. Elvégre a rendőrségnek sem a büntetés, a szankcionálás az érdeke, hanem az, hogy a bortermelők és a borfogyasztók bevonásával megelőzzék a baleseteket.