Néhány dalszövegében már utalt rá, hogy nagy rajongója a jóféle fehérboroknak, de úgy tűnik, ezúttal komolyabban is gondolkodik egy ilyen projekten. Ha minden igaz, Grigio Girls néven elindítja saját márkáját. (A név egyébként a Joanne című albumán szereplő bónusz dal címe.)
A Superbowl döntőben tizenkét perces óriási show-jával ismét mindenkit lenyűgözött, és már sokadszorra bizonyította, hogy a világ egyik legprofibb előadója. Nem tudjuk, ebben a szakmában mennyire lesz majd profi, de tervei szerint nemcsak bort palackoz, hanem borhűtőket tervez, és különféle borkoktélokat is piacra dob majd e márkanév alatt.
Arról sincs hír, mikortól jelenik meg a boltokban, de az biztos, hogy szülei manhattani éttermében, a Joanne Trattoriában lehet majd kóstolni a palackjait. Akárhogy is, ha valahol elakad, lelkes „borász” kollégáitól, Carlos Santanától, Gerard Depardieu-től, Drew Barrymore-tól vagy Kyle McLachlantől nyugodtan kérhet segítséget.
diningguide.hu