Na, mi motiválja a hozzánk érkező külföldieket?

Borászportál - MTI
2015. február 24., 21:47


A gasztronómia szerves része Magyarország arculatának, fontos megmutatni, hogy a külföldiek által megismert magyaros ízvilág újraértelmezhető - mondta Ruszinkó Ádám, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) turizmusért felelős helyettes államtitkára.
Na, mi motiválja a hozzánk érkező külföldieket?
A keddi budapesti, Agrármarketing Kódex című konferencián Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára kifejtette, hogy a kormány és a tárca célkitűzései között kiemelten szerepel a magyar, minőségi, GMO-mentes élelmiszerek kínálatának, fogyasztásának növelése. Ennek érdekében elengedhetetlennek nevezte a rendelkezésre álló eszközök összehangolását, hatékony használatát. Szavai szerint a tervezet alapján az MT Zrt. új megközelítéssel, innovatív megoldásokkal és az érintettek közötti széleskörű együttműködés megteremtésével segíti a magyar élelmiszergazdaságot.
 
Ruszinkó Ádám a rendezvényen kitért arra is, hogy a minőségi gasztronómia és a borkultúra Magyarországon önálló turisztikai vonzerővé lépett elő, egy-egy rendezvény az utazás fő motivációja lehet. Üdvözölte a magyar agrártermékek és a turizmus közös promócióját, hozzáfűzve, hogy az együttműködés része a közösségi agrármarketing-kódex létrehozása.
Winelovers borok az olvasás mellé