Könnyfakasztó reklámmal jött ki a Törley

Borászportál
2016. november 21., 14:30


A Törley Excellence termékvonal bevezetését egy látványos, a Törley történelmi hagyományaira nagyban építő reklámszpottal kezdi a pezsgőpincészet. A filmben múlt és jelen, az alapító Törley József hagyatéka egyaránt megjelenik.
Könnyfakasztó reklámmal jött ki a Törley
Fotó: egykor.hu
A Törley Pezsgőpincészet öt év után jelentkezik új reklámfilmmel, ennek apropója pedig nem más, mint a Törley Excellence termékcsalád bevezetése. Az Excellence pezsgők különlegessége – a látványos, hófehér megjelenés mellett –, hogy fajtapezsgőkről van szó, tehát a pezsgő csak egy szőlőfajtából készül. Mi egyébként még a piacra kerülése előtt teszteltük a pezsgőt, és higgyétek el: szeretni fogjátok.

A szpot készítői fontosnak tartották kiemelni, hogy a Törley kommunikációjában eddig nem kapott kellő hangsúlyt az alapító Törley József munkássága. A Törley egy klasszikus magyar sikertörténet, hiszen a Franciaországban tanultakat sikeresen alkalmazták Magyarországon, aminek köszönhetően az addig egyeduralkodó francia pezsgőket egyértelműen megelőzték a magyar piacon.

A jelenetek egy részét a ma is a Törley tulajdonában lévő budafoki telepen vették fel, ügyelve arra, hogy a díszletek és a kosztümök abszolút autentikusak legyenek.

A Törley nemcsak a történelmi tradíciót szerette volna kiemelni a filmmel, azt is szeretnék elérni, hogy a pezsgőre ne csupán az ünnepek italaként, hanem a hétköznapok kísérőjeként is gondoljunk.
Winelovers borok az olvasás mellé