2017 március másodikán rendezik meg az idei Borjog és Bormarketing konferenciát a New York Boscolo Hotelben. A konferencia egyik legnépszerűbb és legizgalmasabb része a Bormarketing Kerekasztal, melynek idén fő témája: „Közösségi program – operatív szervezet”.
Akiktől kérdezhetsz:
Programterv
Miniszterelnökségi megnyitó (5 éves évforduló)
Köszöntő
Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
Köszöntő
Rókusfalvy Pál, kommunikációs szakember, borász, a konferencia házigazdája
***
Vidékfejlesztési támogatások az elkövetkező időszakban
Előadó: Kis Miklós Zsolt, agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Miniszterelnökség
A szőlőbor ágazat stratégiája
Előadó: dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
Kávészünet
Várható borreformok az Európai Unióban
Előadó: Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója
Aktualitások a borjog területén - változások, egyszerűsítések
Előadó: Gál Péter, eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár, Földművelésügyi Minisztérium
Új törvény, új szereplő - a „kisüzemi bortermelő"
Előadó: Izer Norbert, adószabályozásért és számvitelért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
„Az osztrák csoda”
Előadó: Wilhelm Klinger, ügyvezető igazgató, Austrian Wine Marketing Board
Állófogadás
Közös bormarketing stratégia
Előadó: dr. Török András, igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség
Bormarketing és eredetvédelem a borakadémikus szemével
Előadó: dr. Fiáth Attila, nemzetközi borakadémikus
Michelin csillagok - minőség, felelősség, elhivatottság
Előadó: Gerendai Károly, a Pannon Gasztronómiai Akadémia elnökségi tagja, étteremtulajdonos - COSTES
Kávészünet
Digitalizáció az agráriumban: trend vagy szükségszerűség?
Előadó: Gombos Szilárd, az Agrárinformatikai Klaszter elnöke
Bio lehetőségek, nehézségek, sikerek
Előadó: Wille-Baumkauff Márta, borász, Tokaj Pendits, a Vindependent elnöke
Bormarketing kerekasztal – Téma: „Közösségi program – operatív szervezet”
- dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
- Csetényi Csaba, alapító, tulajdonos, HG Média
- Herczeg Ágnes, nemzetközi borakadémikus, Fine Wine Consulting
- Kling József, főszerkesztő, Gusto
- dr. Tábor István, ügyvezető, tulajdonos, Trinety Média
- Tóth Tamás Antal, szerkesztő, helyettes vezető, TV2, Tények
- dr. Török András, gasztronómiáért és bormarketingért felelős igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség
A szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják!