Pezsgő másképp

Borászportál
2012. július 04., 15:26


Megújulás - Nánási Pál fotóművészt kérte fel a Carbon Group Communication ügynökség, hogy működjön közre a legnagyobb hazai pezsgőpincészet arculatfrissítésében.
Pezsgő másképp
 
Csomay András, a Hungaria Pezsgő márkamenedzsere elmondta, hogy a Hungaria célcsoportja a fiatal, városi középosztály, akik önmagukat márkákkal definiálják, számukra az autójuk, ruhájuk, ékszereik mellett a pezsgő is státuszszimbólum - olvasható a Kreatív Online-on.
A márka célja, hogy új pezsgőfogyasztási alkalmakat és módokat mutatasson, kommunikációjával oldja a berögzült pezsgős sztereotípiákat. Erre a gondolatra épít a márka új szlogenje is: “Pezsgő másképp”.
"A kreatívanyag a márka különleges világát tükrözi, amely nagyon erős vizualitással emeli ki a Hungaria markáns színeit, illetve jó értelemben vett különbözőségét a megszokott hétköznapoktól”- nyilatkozta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatívigazgatója.
Ezen a gondolati alapon alakult ki az új vizuális világ és a fősor: "Hungaria. Welcome to the blue club". A Hungaria az új arculatot a jövőbeli integrált kampányaiban, horeca-felületeken, a Balaton Soundon és az általa támogatott divateseményeken használja az idei évben.
A fotókat Nánási Pál és csapata készítette a Bródy Házban és az XO Bistroban.
 
Winelovers borok az olvasás mellé