A Borháló Borkereskedés az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata

Borászportál
2014. január 27., 16:10


Díjátadó - Január 23-án sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestjére. A gálavacsora a hazai franchise szektor legrangosabb eseménye. A Szövetség gálavacsoráját minden év elején rendezik meg, ahol számos díjat adnak át a szakma képviselőinek. Ebben az évben lapunk is ott volt a díjkiosztón!
A Borháló Borkereskedés az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata
 
A Borháló Borkereskedés az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata
A díjazottak (fotó: Kallus György)
"Nagy öröm a Magyar Franchise Szövetség számára, hogy évről évre egyre többen tartják fontosnak, hogy részt vegyenek a rendezvényen és, hogy ez a rangos díj nagy presztízzsel bír a hazai franchise szakmában." - hangzott el a Díjkiosztó Gála ünnepi köszöntőjében.

A gálaest egyik különlegessége volt, hogy egy nemzetközileg elismert franchise szakember, Brian Smart, a Brit Franchise Szövetség igazgatója tartott előadást. Brian Smart több mint két évtizede a franchise meghatározó szereplője Nagy Britanniában és Európában. A díjkiosztó ünnepség további külföldi vendégei voltak még Ljiljana Kukec, a Horvát Franchise Szövetség elnöke, valamint Petra Ritschelova, a Cseh Franchise Szövetség igazgatója.
 
A díjazottak kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázatainak elbírálása alapján részesültek az elismerésekben.

A 2013. Év Franchise Hálózata a McDonald's Magyarország, az Év Mester Franchise Hálózata pedig a Hertz Magyarország lett.

Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata díjat ebben az évben a Borászportál támogatta, így az elismeréshez járó 500 000 Ft + áfa értékű hirdetési csomagot a nyertes a Borászportál.hu felületein veheti igénybe.

A díjat a Borháló borkereskedés érdemelte ki. A Borháló 2012 novemberében látott hozzá franchise hálózatának kiépítéséhez. A franchise koncepció alapítói hálózatukat a magas minőségű magyar folyó borok országos, terjesztésének céljából hozták létre. Küldetésük olyan borászok termékeinek kínálatukba állítása, akik szorgalmas munkájukkal bizonyítják, hogy a magyar föld különleges adottságaival méltó kihívója bármely bortermelő ország termékeinek. A hálózat Kelet- és Nyugat-Magyarországon egyaránt dinamikus intenzitással növekszik. Célkitűzése az idei évre, hogy szervezeti megerősítés mellett év végére teljes országos lefedettséget, ismertséget érjen el.

Az Év Innovatív Franchise Hálózata kategóriában két hálózat megosztva részesült a díjban, a Duna House és az Otthon Centrum ingatlan franchise hálózatok. A 2013. Év Marketing Díjában a BENU Gyógyszertár franchise hálózat részesült. A 2013. Év Internet Média és Web Díját a Katedra Nyelviskola hálózat érdemelte ki. Az Év Franchise Átvevője díjat Penczné Bölcskei Zita, a Diego hálózat franchise partnere kapta. Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője elismerést pedig Miha Sarolta, a Katedra Nyelviskola hálózat partnere vehette át.
Winelovers borok az olvasás mellé