A Borászportál.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az adatvédelmi információkról itt olvashat.
Elfogadás
A Szentkirályi ásványvizet 1994 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját azóta is tartja a márka.
A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját, és abban az évben nettó árbevétele 5,35 milliárd forint volt. A fogyasztói hűség bizonyítékaként számos más elismerés mellett (Foodapest, Arany Tallér, Szent Miklós Emlékérem) 2006-tól kezdődően minden évben – így 2011-ben is – kiérdemelte a Reader’s Digest Legmegbízhatóbb Márka díját, idén pedig nyolcadik alkalommal lett övé a Superbrands díj, ezen belül 2009-ben megkapta a Business Superbrands díjat is. A MagyarBrands díjat tavaly és idén is elnyerte. A Monde Selection aranymedálját három egymást követő évben is elnyerte, legutóbb 2010-ben, az 5 literes, csepp alakú kiszerelésben kapható szénsavmentes ásványvizet jutalmazták arannyal.
Az 50 évig garantált ásványvízhozamnak köszönhetően, illetve a megnövekedett fogyasztói igények kielégítése érdekében a cég folyamatosan modernizál, fejleszt. Magyarország egyik piacvezető ásványvízmárkáját a társadalomról felelősséggel gondolkodó vállalatként széleskörű támogató, segélyező tevékenység jellemzi. A Szentkirályi és Emese elnevezésű ásványvizeken túl a márka funkcionális ásványvizei, Jégvizei, Jégteái, limonádéi, illetve kozmetikumai is népszerűek a piacon. 2011-ben elnyerte a Water Innovation Awards legjobb fogyasztói kampányának járó világdíjat „A víz arca” kampánnyal, illetve az 1 literes palackja döntős plakettet kapott „A legjobb új PET palackok” kategóriában. 2011-ben Balogh Leventének ítélte a VOSZ a „2011. Év Vállalkozója” díjat.
|